April

När många av er läser här så är aprilmånad kommen. Själv sitter jag här och undrar vart mars tog vägen. Förra veckan bestod av sjukdomar, både jag och sonen har legat i halsfluss och öroninflammation. Min öroninflammation har jag själv gett mig, hade galet ont i örat efter våra läkarbesök så satt själv diagnosen. Nu äter vi pencillin så att det rinner i öronen på oss. Sonen tar sista dosen imorgon, jag fortsätter några dagar till. 
 
 
Det var skoj att vara tillbaka på jobbet efter en veckas frånvaro. Helgen blev dock lite längre, i torsdags packade jag ihop mina och Folkes saker o åkte till immeln. Seb hade begett sig till Tyskland med fotbollslaget. Vi stannade i Immeln hela helgen och har blivit bortskämda. Måste erkänna att det var väldigt skönt, man är dålig på att flytta in hos sina föräldrar när man väl har ett eget hus. När vi bodde i Lund hade vi inget val när vi skulle åka "hem". Skönt var det och vi flyttar nog in fler helger. 
 
I skolan är det dags för utvecklingssamtal, har suttit med min planering och knådat halva kvällen. Nu blir det bingen så att man orkar med morgondagen. 

Kommentera här: