2 år

Idag fyller världens goaste unge 2 år :) Han har blivit firad hela helgen. I lördags var familjerna här och firade. Folke var i minichock över alla presenter så vi sparade några tills idag, ja han fick till och med öppna en igår när han hittade dem. Han har fått en trehjuling som han cyklar på så fort han kan. Han älskar den och har redan hunnit med två rundor till lekplatsen. Gullunge. Han har fått en ny fleece och vårjacka från Polarn och Pyret, pussel, mysmadrass, pyjamas, böcker, eltandborste, bilar, kläder med mera. Listan kan göras lång och det var verkligen bra presenter som han fick. 
 
Min älskade unge, för två år sedan kom du. Mitt under självaste melodifestivalfinalen. Den enda dagen du inte fick komma. haha. Du skänker oss så mycket glädje och kärlek. Du är vårt allt och vårt största bevis på kärlek. Jag älskar dig så otroligt mycket och du gör mig till den lyckligaste människan på jorden. Du testar mina gränser och ibland kan jag bli tokig på dig men den kärlek som du bjuder på är obeskrivlig. Du är vårt allt <3
 
Premiärcyklar till lekplatsen. 
 
Grattis älskling på din dag! Jag älskar dig så! 

Kommentarer:

1 Annica Hasselström:

Så underbar lille Folke är och så älskad av hela familjen.Han var så lycklig i lördags av alla presenter och av alla sina gäster.Han har det verkligen gott och skönt i ett kärleksfullt hem. Än en gång tack för ett mycket kul och gott kalas.Ge Folke en stor puss från oss.ha det så bra.Kram från oss❤️❤️❤️

Kommentera här: