fredag

Veckan består av måndagar och fredagar därefter en helg som går i rasande takt. Dagen idag lämnar jag bakom mig med ett stort leende. Vi har jobbat med stationer och idag föll alla bitar på plats. Eleverna har verkligen kommit in i tänket och det gör att allt flyter på bra. 
 
Imorgon är det fredag med allt vad det innebär. Toppen är ju att man slutar tidigt, ska göra ett snabbt ärende i stan därefter hem och försöka påbörja en städning av badrummen så jag slipper det sen. Det är galet hur tråkigt det är att städa. Hade jag haft lite mer pengar hade jag inte tvekat en sekund över att ha städhjälp. Tänk känslan av att komma hem till ett nystädat hem på fredagen och därmed ha hela helgen på dig att bara få vara med familjen. Bruka lägga lördagförmiddagen på att städa och fixa till huset. 
 
Svägerskan har börjat blogga igen och vilket skratt jag fick. Skulle läsa för Sebbe men det gick inte, grät och skrattade att det var nästan omöjligt för Seb att höra vad jag sa. Tack Z! 
 
Idag har jag testat ett en ny design. Ska försöka se om jag kan fixa en uppdaterad header men den som väntar på något gott. 
 
 

Kommentera här: