Snart är det fredag

Veckan efter sportlovet är till ända. Fredagaar är bra för då slutar jag tidigt och kan spendera eftermiddagen med sonen. I morgon planerar jag att åka och bada. Inget som är hugget i sten men tankarna finns där. Sonen själv sa att han ville bada när jag frågade vad han ville göra idag utan att vi hade pratat om det. 
 
Idag renoverar vi här hemma. Det blir riktigt fint och resultatet får ni när allt är klart. :) Vi har även hunnit med ett besök på Maxi och dess bokrea. Folke kom hem med två nya böcker och jag en. Älskar böcker och att läsa. Underbart att sjunka ner i sängen och bara läsa. 
 
 
Igår hade vi onsdagsmys och tog lite glass. Veckorna behövs piggas upp lite. 
Vet ni, på tal om att pigga upp. Jag är ju helt tokig i semlor och jag har totalt missat att det är fettisdag på tisdag. Bara för att klargöra för alla, att blir jag bjuden på en semla på tisdag så slinker den ner, varesig jag kör sockerfritt eller ej. Semlor räknas inte. hihi. Det går bättre och bättre med sockret. 

Kommentera här: