överlevde

Jag överlevde föräldramötet men som det tog på krafterna. Har varit helt slut sedan dess. Nu är det helg och jag ska försöka återhämta mig så mycket jag kan men tyvärr finns det inte så mycket tid för det. Det vankas dop och jag har fått den stora äran att vara fadder. :) Det ska fixas och donas innan söndag. Men det är en vecka kvar sen är det sportlov. Ska då passa på att vila och njuta av min son så mycket jag bara kan. 
 
Nu är det många funderingar som snurrar i huvudet. Ska köra igång ett deckartema efter sportlovet och jag har stora förhoppningar. Hoppas det blir sådär bra som jag tror. 
 
Idag är vi hundvakter. Folke är överlycklig och Ebba (den stackars hunden) är helt slut. Folke kallar på henne hela tiden. Han vill ha henne i på sitt rum, hon vill vara överallt i huset förutom på Folkes rum. Han har satt in hennes säng där men icke, hon sover på golvet istället. 
 
 

Kommentera här: