har det varit en bra dag? nej :(

Då var andra arbetsdagen till ända. Min längsta dag på veckan och trots det jobbade jag över och var inte hemma förrän 6 idag. Smått tråkigt då tiden med sonen är alldeles för kort. menmen, sånt händer och jag behövde det. Nu kan jag andas ut lite mer. :)
 
Folke har kommit in i en fas på dagis då han saknar mig. Sjukt jobbigt och idag när jag skulle lämna var det första gången som han började gråta. Mådde psykiskt dåligt när jag lämnade förskolan och satte mig i bilen. Han frågar även efter mig under dagarna och kan bli lite ledsen. En period säger dem men vet ej tusan om det underlättar just nu. Idag när jag kom hem frågade jag om dagen hade varit bra och fick svaret "nej", nehe, varför inte. Han berättade att han hade blivit ledsen när en flicka på dagis hade gått hem. USCH, jaja. Vi måste ta oss igenom detta och hålla tummarna för att det inte kommer vara alltför länge. 
 
Nej, nu ska jag sätta mig i soffan en liten stund innan jobbet kallar.
 
 

Kommentera här: